Anders Bøvling

– medicinstuderende kaffenørd

Ny klub – nyt år!

Så skulle der ske noget igen!

Det er efterhånden mere end 2 år siden jeg flyttede fra Aarhus til Odense, og siden flytningen har jeg (desværre) ikke været så god til at få opdateret på siden her.
Det kan måske hænge samme med at denne hjemmeside mest har været til mit atletik-liv – som jeg jo “efterlod” i Aarhus. Nu har jeg dog i sinde at være mere regelmæssig, med hensyn til opdateringer!

Ny klub – ja, jeg er blevet medlem af en ny klub: Odense Golfklub. Så nu har jeg igen en sportsgren jeg kan berette om her.
Jeg har faktisk spillet golf før, men det er ved at være 6 år siden jeg gik min sidste runde. Allerede da jeg flyttede til Aarhus havde jeg lyst til at genoptage golfspillet, men det var simpelthen for dyrt. Enten har jeg fået bedre styr på økonomien, eller også er det billigere i Odense, resultatet er i hvert fald at jeg er begyndt igen.

Samtidig er jeg også startet på 5. semester, hvor vi starter ud med et modul om “Hjerne og Sanser”. Allerede nu virker det spændende, men det er også tydeligt at det er et stort pensum, der skal bruges meget tid på. Derfor er det virkelig afslappende at komme ud og slå til et par golfbolde – så bedre kunne det ikke times.

IMG_0453.JPG
“Udsigten” fra udslagsstedet

IMG_0454.JPG
Scorekort fra Pilebanen, Odense Golfklub

No comments yet»

Skriv et svar

